"Jag kör min egna lilla grej"

Mornin' bitches!

Som ni ser är jag uppe med tuppen! Och dessutom tröttare än tröttast. Men det är det värt! Nu ska jag sätta på kaffe! Mmm, ljuva kaffe! Och sen är det make up som står på schemat.

Igår var ni riktigt bra på att kommentera måste jag säga! Spank you!
"GI handlar inte om att utesluta kolhydrater, utan lära sig äta rätt kolhydrater" och det är väl lite så jag tänker också när det gäller mat. Äh, jag vet inte riktigt vad jag går efter. Jag kör min egna lilla grej - och det mår jag allra bäst av!

Hörs sen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Bra det :D smitta av dig på mig med till hälsosamma sätt att äta tycker jag :D haha

2011-02-17 @ 09:22:18
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0