"Imorgon är det nagelfix som står på schemat!"

Hello everyone! Vill börja med att tacka Malin för den fina komplimangen - Tack! Ida (on the picture, yo!) har precis åkt här ifrån! Vi har snackat hela kvällen om allt från inredning till kobajs! Nästa gång vi ses så blir det partykläderna på! Woop woop!

Nu ska jag borsta gaddarna och sen är det sängen för hela slanten! Imorgon är det nagelfix som står på schemat! Berättar mer om det när jag har fått min skönhetssömn! I'm so excited!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Jag veeet =)

(ps. hehe du får stå ut med mina kommentarer sis men sorry- din blogg är den enda jag följer i stort sett så =))

2011-02-16 @ 00:10:32
Postat av: Malin Söderberg

Det var så lite så! :)

2011-02-16 @ 11:33:40
Postat av: Ida

Haha ja kobajs ja. det var så mycket roligare att prata inredning än kobajs i alla fall ;D haha. Hittade ej soffan på lindholm's hemsida!! tänk om den är sluuut?!

2011-02-16 @ 11:48:55
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0