"Idag mår magen mycket bättre"

Hej hopp!

Idag mår magen mycket bättre. Vi skulle på kalas idag, men så bra känner jag mig inte.. tyvärr. Free cake liksom, det säger man ju inte nej till. Hee hee hee (tjockis-skratt). Snacka om att dessa dagar har varit flottiga! Pizza och godis, mackor och andra kolhydrater. Fy! Imorgon är det back to basic igen! Ska bli skönt.

Nu har vi förresten belysning i vardagsrummet, gött!

Sakta men säkert blir det riktigt bra här hemma!

Trots min uppsvällda mage (som inte bara beror på operationen nu, tyvärr) känner jag mig väldigt lycklig! Jag har underbara vänner, fantastisk familj, en amazing man och ett bra jobb. Att kroppen inte är top notch, well, det kunde ha vart värre. Jag är ganska nöjd ändå ska ni veta. Snyggare än dig!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Du är en bra vän! :)

2011-02-13 @ 14:06:34
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0