"Hallelujah moment!"

Det tog sin lilla tid.. men nu är magen inte längre svullen!

1) Dagen efter operationen. 2) Sex dagar efter operationen.

Imorse när jag spanade in mig själv i badrumsspegeln var det ett "Hallelujah moment!" vill jag lova. Äntligen är magen inte svullen längre! Nu när jag har testat det här med att se gravid ut, vill jag INTE vara det snart igen. Allt vad bebisar heter får lov att vänta. Just as you know.


Det är inte varje dag man INTE ser sin snippa när man kikar ner!
Haha, snacka om uppsvälld! Har vi några gravida som läser min blogg förresten?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

ja o du är ju fortfarande brun åxå :P den där brännan försvinner väl inte i första taget som tur är för dej :)

2011-02-15 @ 10:48:08
Postat av: sis

att va gravid är inte så farligt, mina 2 har varit så gott som totalt problemfria iaf :)) men man har väl haft tur ;-)

ja köp en BUS du, men som sagt än så länge ser jag ju att du är brun som fan :)

2011-02-15 @ 10:57:59
Postat av: Sandra

Elin, jag läser din blogg och jag ser då fan inte min snippa längre för putmagen! När jag har kalvat ur mig nr2 ska en bild upp på förstoring hemma sen är det hårdträning! :-)

2011-02-15 @ 11:38:03
Postat av: Dijana

Jag ser inte min puppa längre så vettefan vilken bush jag odlat där,hahhaha! Och ja jag är gravid och läser din heta blogg,

gjort det jävligt länge också.

:) Puss!

2011-02-15 @ 13:17:23
Postat av: Andrea.

jag är ju inte gravid nu, men jag VAR gravid förr när jag läste. Höööhööö.

:)

2011-02-15 @ 16:28:39
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är inte gravid, ville bara kommentera att du har en sjukt snygg kropp! :)

2011-02-15 @ 22:25:43
Postat av: Ida

Jag är inte heller gravid och jag ser inte heller min mumin när jag kikar ner :p haha

2011-02-16 @ 10:42:27
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0