"gårdagens nagellack-fråga"

Vi har en hare på går'n tror jag bestämt!

..eller två.

Jag blev verkligen förvånad när Frida berättade att det finns harar här uppe på Brynäs (hennes mor bor på samma gata som vi)! Dessutom har vi kattar som springer omkring här, en jävla massa fåglar (tack grannarna bakom oss. Morr!) och säkert någon råtta. Nu fattas det väl bara att en björn kommer och skiter på tomten! Eller kanske att en älg äter upp våra träd. Eller vad nu än älgar äter.


Och nu åter till gårdagens nagellack-fråga! Tydligen så använder dom flesta av mina läsare (ni som orkade svara) RÖTT nagellack. Fan, jag trodde verkligen att jag hade inspirerat er till hårdrocksnaglar.. men icke sa nicke.

bild: google.se


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Elza får komma och rensa :) Men då måste grindhålet vara igentäppt.... Hon kommer att bli GALEN!!!

2011-02-17 @ 20:50:55
Postat av: SANDRA

Woooow, har börjat med "dagens blogg" igen ;) Anmäl dig gärna!

2011-02-17 @ 21:34:31
URL: http://shik.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0