"en jävla massa snö också"

God förmiddag! Imorse vaknade jag med mindre ont än igår. Vilket känns underbart! Nu är det inte lika smärtsamt att ta sig upp från liggande till sittande. Som sagt; inte LIKA smärtsamt.. men fortfarande smärtsamt, det ska gudarna veta. Och att nysa, det är döden! Lika så att skratta, hosta och ta i på toaletten. Well, ni fattar galoppen! Innan jag satte mig ner här för att surfa lite kom det en nys, och jag säger då det... det känns som att såren öppnar sig! AJ, med andra ord.

Inatt har det kommit en jävla massa snö också! Kanske att Mr. Winter läste min blogg för några dagar sedan och bestämde sig för att skotersäsongen inte skulle vara över? Just nu känns det bara som ett slag i magen med sol, blå himmel och massa snö. Tror ni att jag kan åka skoter eller? Svaret är: HELL NO! Vi får se om det blir söderhamn imorgon så att Micke kan leka lite på lederna, och jag får vara avundsjuk hemma hos familjen. We'll see.

Just nu är Micke ute och skottar, och det ser ut såhär typ:



Och på gården ser det ut såhär typ:

1) Altanen är inte längre snöfri.. 2) Snövall mot garaget.

Växthuset på baksidan.. + bastu-bråte.

Nu ska jag passa på att slänga in en maskin tvätt medan Micke inte är inne! Jag får ju knappt röra mig för honom. Älsklingen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0