"dags att sova"

Nu mina kära vänner är det dags att sova! Det är -19 ute! Helt jävla galet! Jag som trodde att våren var på ingång.. icke sa nicke! Det är nog fler än mig som känner sig grundlurade, am i right?


Turligt nog är sängen varm och nybäddad! Jag älskar verkligen när sängkläderna är sprillans nya från tvättstugan, man sover så gott! Dessutom luktar det så gott också. Håller ni inte med? Of course you dooo!

1) Skönaste sängen ever! Vi har även ett jätte snyggt överkasst, ya'll see later!
2) Självklart sitter det en tv i sovrummet, precis som hos dig - Andréa!


Just nu är det vitt i sovrummet. Vitt och kalt, med fult golv. Senare kommer det bli vinröda väggar och mörkt valnötsgolv! M-m-m!

Eftersom solen tittar in genom persiennerna är ögonmask ett måste om man vill ha sovmorgon! Och imorgon vill jag verkligen det. Nybäddat + sjukskriven = sleepytime! God natt, peeps! Hörs imorgon!

Ögonmasken (+ ett helt kit..) är en julklapp från Carlings.
Så jag vet icke vart ni kan hitta en likadan om ni vill vara copycats.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

hahaha! ja stackars Micke ska han inte få en walk-in-closet han med? :P

2011-02-15 @ 10:52:13
Postat av: Andrea.

ALDRIG!



I sovrummet ska man göra ANDRA saker :)

2011-02-15 @ 16:30:53
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0