"dags att fixa mina naglar"

Good morning, peeps!
Jag tänkte meddela er alla nyfikna att inatt kunde jag sova på sidan! Hurra! Jag hoppas att i helgen kunna sova på mage igen. Att ligga på rygg är inte riktigt my thing (uttalas: maa thaaaang)!

Just nu sitter jag och käkar frulle:

En tomat, två ägg + keso. Gött!

Och om några timmar, klockan fjorton, är det dags att fixa mina naglar! Så här ligger det till: Jag använder ju alltid ALLTID svart nagellack, som ni säkert vet. Och som ni säkert också vet skavs nagellacket av på typ en dag! Iallafall för mig! Jag får måla min naglar nästan varje kväll om dom ska se fräscha ut. Så därför, gott folk, ska jag göra en förstärkning med svart gelé! Eller ja, inte vet jag vad hon använder.. men nåt i den stilen. Naglarna kommer iallasnyggafall stay black!

Jag har länge varit sugen på att fixa naglarna, men inte tagit mig råd. But today is the day!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Du måste ju lägga ut bilder sen :D

2011-02-16 @ 11:58:23
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0