"BMW:n är kidnappad"

Eftersom älskade BMW:n är kidnappad till stockholm får jag GÅ till träningen idag. Egentligen så är det inte längre än 3km.. Men just nu är jag inte peppad för fem öre. Sista jävla träningen och jag är inte ett dugg pepp. Whats wrong with me? Kanske är det därför att jag inte kan vara med när just MIN grupp har träning.. kanske inte?


Förresten, jag hittade mått på mig själv som är ett år gamla, imorgon ska jag väga mig för första gången på väldigt länge och kika vad som har hänt på ett år. Förmodligen inte så mycket. Men hellre inget än plus. Imorgon får vi se. Eller nja, imorgon får JAG se. Nej, dags att byta om och suga i mig kaffet så att jag står pall mot det nollgradiga vädret ute!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0