" ..ännu en natt med sömn like a goddess!"

Morrn, morrn! Checkade av med måtten från förra året idag. Och well, finns inte så mkt att säga. -2cm i midjan. Men att min midja blivit mindre, det visste jag redan. Jag är nog snyggare än förra året, det vill jag påstå. Anyways..

..ännu en natt med sömn like a goddess!
Underbart att vakna innan väckarklockan och bara känna "aaahh". Det enda negativa med denna natt är dom konstiga drömmarna. Drömde om att Mickes f.d flamma hade en blogg där hon la upp massa bilder på henne och micke, och skrev massa smöriga texter. Haha, vart kom den drömmen från liksom? Underhållande. Konstigt hur man kan drömma ibland.

Och när vi ändå snackar om the lovely mike vill jag berätta att snyggingen kommer hem ikväll! Just as you know, eller nåt. På fredag hoppas jag att vi kommer sätta upp reglar i taket, så att det bara är att smacka upp gipsskivorna när vi väl köper dom. Kommer bli så djävulens snyggt med ett vitt slätt tak, jämfört med furutaket vi har rivit ner.

Kan ni tänka er att vi har köpt ett hus? Snart kommer det barn. Coolt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

oooo. så ni försöker eller det får komma när det kommer? =)

2011-02-03 @ 12:55:39
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jaha okej då är jag med ;)

Nä du inga barn här på ett tag! Karln tycker vi ska vänta lite ;P haha!

2011-02-03 @ 18:44:21
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0