"Alla tips uppskattas!"

Just nu sitter och och myser på en hemmagjort ceasarsallad (utan krutonger, såklarrrt!) och en mugg kaffe. På tv visar dom den senaste säsongen av Top Model. Jag är nöjd.

Visst ser den god ut?

Det är svårt att variera sig när det kommer till en god sallad, tycker jag. Jag äter min kycklingsallad eller ceasarsallad eller baconsallad och sen.. sen står det still i huvudet! Och ja, jag vet att man kan blanda i nästintill vad som helst i en sallad. But anywyas.. Har ni några tips på god sallad? UTAN fisk eller räkor. Alla tips uppskattas! Puss.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ingela Eriksson

Advokadosallad med feta och oliver!

2011-02-08 @ 11:50:19
URL: http://wearethenobodies.blogg.se/
Postat av: sis

mozarella o parmaskinka!! mmm=)

2011-02-08 @ 20:00:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0