"åka upp till söderhamn"

Nu är jag och min snyggare hälft hemma igen efter nån timme ute på valbo köpis! Jag kom hem med ett par nya tofflor (dom har en sula, så dessa håller nog längre än dom förra!) och en kort t-shirt från Sisters. Tischan fick jag av Micke. Så snällt av honom! Den kommer bli skit snygg till ett par låga jeansshorts i sommar! Tänkte klippa lite i halsen så den blir med urringad. Men det är ett senare projekt.

Jag ska visa er tröjan på också (senare), för bilden gjorde den INTE rättvisa.

Nu ska vi packa ihop oss och skotern och åka upp till söderhamn. Imorgon ska Micke leka hela dagen (avundsjuuk!) så då ska jag passa på att träffa Andréa, om hon har tid. Och kanske syrran och kanske familjen. Tja, det vanliga helt enkelt. En snabbis. Åker hem på kvällen.

Japp, dags att sätta igång! Hörs ikväll då ni ska få höra vad jag åt till middag. Oj, vad spännande.. NOT. Något ännu mer spännande: Ikväll ska vi se Due Date - äntligen! Hörs hej!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Angen

Du ser grymt bra ut tjejen! =)

snygga tatueringar också..har 10 själv och fler kommer de bli =)

ha de bra!

Ciao

2011-02-18 @ 20:51:31
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: sis

sisters är en bra affär egentligen som jag glömmer bort, fast ganska dyrt där...:S jag köpte min skinnjacka där kosta fan dryga 2000 spänn! men det var det värt! snyggaste skinnjackan ever! =))

2011-02-18 @ 20:54:07

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0