"åka och handla"

Men tror ni jag har någon pannknack då? Jävla kaffe att vara slut! Men jag får väl helt enkelt skylla mig själv när jag inte åkt och handlat tidigare. Efter mycket om och med sitter jag med en mugg snabbkaffe i handen, eftersom vi hade det hemma. Reservkaffet! Och huvudvärken börjar sakta men säkert smyga undan.

Hela förmiddagen har jag tänk att jag ska åka och handla. Varför har jag inte gjort det ännu? Jag blir så arg på mig själv! Nu har jag ju iallafullafall duschat, och skrivit en inköpslista. Det som återstår är att klä på sig och sen ut och skrapa fram bilen!

Suck, pust och stön. Varför måste släpvagnen stå i garaget just denna veckan för?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0