soffpotatis.


Och finnen lyser mitt i pannan. Kul, riktigt kul.

Just nu sitter jag och glor på Biggest Looser och funderar på om jag ska träna eller inte. Jag har en helvetisk träningsvärk i ben och rumpa idag, så känner mig inte på topp.

Det är skönt att ha träningsvärk, för då vet man att man har jobbat.. men alltså, this is pure pain! Jag vågar inte tänka på hur det kommer kännas imorgon!

Äh, åker väl ner och köttar lite armar och tar en lugn promenix på bandet. Att jogga känns verkligen dödsdömt just nu! Aj aj aj.

Vägde mig igår. Big mistake! Jag hade gått upp ett kilo!? Det MÅSTE vara muskler. Eller?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Haka inte upp dig på vågen. Titta på hur du ser ut och känner dig istället! :)

2011-12-14 @ 22:39:15
URL: http://idaleek.blogspot.com
Postat av: Ida

Klart det är muskler!! Bara kämpa på :}

2011-12-14 @ 22:42:50
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0