jävlar vilket tryck!

Jajamensan! Ett riktigt jävla bra pass på gymmet blev det!

När jag kom var det en man och en kvinna där. Jag ställde mig på bandet bredvid mannen och joggade 6km. Under tiden hann kvinnan lämna platsen. Score! När jag var klar på bandet höll den äldre mannen på att köra mage, så jag satt igång med armar. Halvvägs genom passat drog även han. Score! All by myself! Just the way i like it!

Fortsatte med armar men avslutade även med mage. Riktigt bra pass! Nu har jag världens bästa känsla i kroppen. Och världens svettigaste kropp - time to hit the shower!

Tummen upp för mig:

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Jag har en sååå vacker, duktig och snäll dotter! Tänk att hon är MIN :)

2011-12-20 @ 21:51:50
Postat av: sanna

kika in på min blogg och tävla om en voodoll ängel :) och senare nästa vecka tävlar jag ut massa skal till din telefon!



och om du vill lägga till mig på bloglovin' så säg till, jag lägger till alla som lägger till mig, glöm inte skriva vilket nr du blev!

2011-12-21 @ 19:45:43
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: Ida

tummen upp för dig!

2011-12-22 @ 19:35:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0