hey hey hey!

Idag är det fredag, men inte vilken fredag som helst - GRÖTfredag. Efter jobbet åker jag och Micke till Söderhamn för att gå på den årliga "grötfesten" med hans släkt. Riktigt mysigt ska det bli!

Första året jag var med såg det ut såhär:

Det var två år sedan. Bara några månader efter att vi hade blivit ett par.

Jag tycker verkligen om Mickes släkt. Jag har absolut inga problem med att göra något ensam med dom utan Micke. Jag menar - hans familj är ju min familj, och min familj är hans familj nu.

ÅH! Det ska bli så mysigt! Längtar tills jag får stämpla ut 17:00 och brumma iväg till lilla Stugsund.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Angen

Tjo Bruttan!



hur blev din tatuering på fingret? har du fyllt i den? =)

2011-12-04 @ 20:06:07
URL: http://angenf.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0