e-bay i all ära..

.. men ibland får man VERKLIGEN vad man betalar för.

Dessa hörlurar kostade 0.99 dollar, inkl frakt.

..och förutom att dom var billiga och snygga var dom totalt värdelösa.

Några som man däremot kan lita på, det är Scorett!

Dessa skor är INTE det minsta värdelösa. Jag har kikat på dom hur länge som helst, och nu när dom var nedsatta passade jag på att haffa dom! 400 pix fick jag böta. Love them! Snygga & billiga.

Jag gillar att det inte är så hög klack också! Slipper jag bli längre än Micke. Jag tycker att dessa passar till det mesta - jobbet, middagen, krogen, shoppingen. You name it!

Jag var lite rädd för att träklack är "ute" nu, men tydligen så kommer det ramla in MASSA vårnyheter som går i trä. Den där bohemiska stilen, you know?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0