älskar min braun.

Soffpotatisen gjorde inte många knop ikväll.
Istället för träning blev det en varm dusch.

Nu har jag precis borstat gaddarna.
Jag har en liten rutin som jag brukar göra varje kväll (typ varje).

* Borstar länge och väl med eltandborsten.
Jag fick den av Micke och jag älskar jag den!
Man känner sig SÅ fresch när man har borstat med den!!

*Använder tandtråd.
Mycket viktigt. Vet inte riktigt varför,
men det är iallafall viktigt. Bort med smutsen.

*Borstar ytterligare en gång, fast med vanlig tanborste.
Känns som att det kommer ut lort från mellan tänderna
efter att man kört med tandtråden..



BIG SMILE:

Nu känns tänderna verkligen hur rena som helst! Fresch fresch fresch!
Hade Micke varit i närheten hade jag hånglat upp honom! MUMS!

Natti natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Därför du har så fina tänder ju :}

2011-12-14 @ 22:44:01
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: sis

Det är jävligt viktigt med tandtråden det har min tandläkare påpekat flera gånger :P har man tätt mellan tänderna så fastnar lätt smuts där som ligger kvar o gror. Vilket ger tandsten- vilket leder till slut till tandlossning(!!) om man inte gör nåt åt det. Så fortsätt med din goda tandhygien :)Har själv åxå en Braun, eltandborste is the shit:)

2011-12-15 @ 11:47:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0