en eftermiddag med snygga brudar.

Efter jobbet idag fick jag besök av lilla Nellie och syrran. När Nellie såg mig på några meters avstånd rusade hon till mig och hoppade nästan omkull mig där jag satt på knä redo att ta emot hennes kram! Jävlar vilket yrväder hon har vuxit upp till! Snart tre barre. Tiden går så fort. För fort. Hennes lillasyster - Nikki - började dagis nyss, helt ofattbart! ♥


Nellie var minst sagt glad över att vi fikade! Haha, vilket energiknippe!

Nu ska jag borsta gaddarna och sen blir det soff- eller sängläge tills jag slocknar. Heldag imorgon på jobbet. Vad skulle jag göra utan jobbet? Älskade jobb. Vi har ett fett bra erbjudande just nu i butiken! "Tag 3 betala för 2" ! Nice huh!?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0