trött på att vara sjuk.

Jag är så jävla less så det finns inte ord. Nu får det vara nog. This can not continue! Jag har varit sjuk i typ två veckor nu. TVÅ veckor! VA! Är det ens möjligt!? Imorgon ska jag promenera, sjuk eller ej! Blir ju knappast smalare av att sitta still dag in och dag ut. Semestern satte sina spår (läs: valkar) så nu vill jag verkligen röra på mig! Gymkort ska inskaffas också! Herrejesus.

En tränings sugen tjej:


Helst av allt skulle jag vilja börja lira innebandy igen. Jag spelade för några år sedan, en liten sväng. Jag var ingen stjärna men det var kanon kul! Så om någon har nåt korplag eller liknande är jag gärna med! Sådär, kontaktannons för träning avklarad. Bra.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0