snart läggdags.

Nu är elin trött. Nej, beyond that - SOPSLUT! Började 07:00 imorse, och det mina vänner, DET är inte vanligt. Händet väl typ... en gång per år, och den gången uttalas 'in-ven-ter-ing'.

Jag fick sluta klöckan tölv när vi var klara med helvetes-görat! Och då cyklade jag hem och drack kaffe med L, OCH shoppade på e-bay! Alltså, ni fattar ju inte hur bra det är!! Ni MÅSTE handla därifrån - om ni inte redan gjort det. Fynden får ni se när de anländer. Jag tror vi båda satt och glodde i typ två timmar! "Hallelujah" var några av alla utrop vi använde oss av. WWW.EBAY.COM

Vad mer? Jag har fortsatt målandet i sovrummet. Fan vilken tid det var alltså. Och allt måste målas två gånger. Morr!

Något annat? Hmm, jo, Micke kommer hem inom en timme! Tydligen så har dom jobbat in torsdagen och ingen är gladare än jag! Wiho! ♥ Fetaste kyssen ska han få när han kliver in genom dörren vill jag lova!


Nej, nu tror jag nog inte det var något annat (förutom att jag börjar bli frisk! peppar, peppar!). Hej då!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

men du handlar från usa då? eller hela världen? är tullen inte dyr?

2011-09-05 @ 09:48:54
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0