slut som artist.

Jävlar i min låda så trött jag är just nu. Och för två timmar sen.

Igår anlände mamma med 09:40-tåget och då startade min dag på riktigt! Vi åt en god frukost, shoppade på stan, gjorde naglar på mamma här hemma, åkte ut till valbo för shopping, hem och fixa oss fina för att avsluta med resten av familjen med middag på Church Street! Oj så god mat! Oj så snygg shopping! TACK för en underbar dag, mami! Tack, tack, tack!

Idag avslutade jag min jobblördag. Detta innebär att jag har jobbat 9 dagar på rad, ledig igår (men inte mycket vila alls) och jobbat idag. Så man kan säga 11 dagar på rad. Imorgon ska jag sova. SOM jag ska sova.

Jag lovar att ni kommer få roligare updates imorgon, eller på måndag. Jag är för upptagen med att vara kär just nu. Kär, renoveringsfru och snygg kollega på samma gång. Hard work work. Bye bye!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0