shoppa mer!

Vad gör ni om dagarna gott folk? Jobbar? Nej nej, helt fel! Ni borde komma in och shoppa loss på Glitter om dagarna istället! Tag tre betala för två. Jävligt gött hörrni!

Jag in action idag! Poncho (glitter), linne och jeans. All in black!


Ja, jag vet! Jag är ju bara föööör snygg! Cant help it, liksom.

Ps, ponchon kostar 249kr. Sen har vi andra gobitar också..

..som denna väska för 229kr. Även i svart.

SES IMÖRN DÅ! På glitter @ gallerian nian. YEAH!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

åhhhh, jag vill ha!!!!! ponchon :)

2011-08-29 @ 22:22:30
Postat av: kajsooo, tänk atrsooo! som med prosit efter.

Faaaaaaaab! En sån väska Borde alla ha!

2011-08-29 @ 23:45:51

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0