rockar morgonen i min nya morgonrock.

Nu ska jag dra av mig morgonrocken och slänga på mig något mer respektabelt. Sen blir det frukost. Eller så käkar jag frukost innan. Som att nån bryr sig, egentligen? Funderar starkt på att käka yoghurt, men har insett att jag blir väldigt hungrig innan lunch om jag börjar dagen med yoggi. Som att nån bryr sig, egentligen?

Såhär har jag dansat runt hela morgonen:

Jag älskar min nya morgonrock! Den är så jävla fab! Tycker ni inte?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

hej! jag bara undrar vad det står på tatueringen du har på underarmen? det är väl nån text? jättefin iallafall. kram

2012-07-11 @ 22:05:33

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0