man kan inte alltid vara på topp.

Det var en gång en tjej som tänkte röra på fläsket efter 10h på jobbet..

"Hej! Vill du hänga med på en promenad?"
"Vi ska dra ner på Kalles och ta ett glas vin. Häng på!"
"Okej, ska bara hem och käka."

30 minuter senare..

"Tja! Jag orkar inte komma.. helt slut."
"Jaha.. va tråkigt. Nästa gång!"

Japp, SÅ bra gick det med min motion. Först tänkte jag byta ut den mot ett (eller fler) glas vin/öl, och sen när jag inte pallade det bytte jag ut motionen mot en brieostmacka och ett glas oboy. Snacka om sugen på att INTE promenera. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det tv:n tills jag somnar. Vilket lär gå ganska fort. En trött tjej här hemma!

RAWR så göttans det är med maaaackaaa!:

making gifs


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0