jack-problem.

Vet ni vad som är otroligt jobbigt? Jo, att inte hinna med. Som tillexempel att inte hinna använda skinnjackan - för helt plötsligt blev det svinkallt och tjockjackan måste på!

Jag och Kajsa pratade om detta igår på jobbet. Jag tycker det är supersnyggt med en liten jacka och en stor vräkig halsduk till. MEN när det svenska vädret bestämmer sig för att göra en helvändning så hinner man ju inte hanvända lilla snygga jackan. Från kofta till vinterjackan, ingen mellanlandning. Typ.

God morgon, förresten!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Haha men jag har tur jag då som har en FODRAD skinnjacka :-D

2011-08-30 @ 21:54:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0