idag är min dag.

Idag är det min födelsedag. Jag har nu levt i tjugotre år. Mycket har hänt, både bra och dåliga saker. Just nu mår jag riktigt bra, jag lever ihop med min drömkarl i ett hus som kommer bli vårt drömhus. Jag har en underbar familj, även om jag saknar den yngsta brodern hjärtskärande mycket, och jag har fina vänner. Jobbet går riktigt bra, jag trivs bättre än bäst och jag har inga planer på att byta! Om några veckor börjar jag en silversmeds'utbildning'. Just nu mår jag riktigt bra, som sagt. ♥

Dagen till ära har jag varit ledig. Förmiddagen spenderade jag med Louise & Johanna, och eftermiddag spenderade jag i soffan för att bli frisk. Japp, jag är lite sjuk. När jag blev för rastlös åkte jag till valbo köpis (igen) och shoppade! Hallelujah så roligt det är! Mamma, jag erkänner, jag behöver hjälp.


En mysig kofta från Lindex. Snygg att ha över skinnjackan!


Ett hett nattlinne och snyggaste(!!) morgonrocken. Lindex.


En vit grovstickad kofta och en camoscarf. Från carlings.

Kom även hem med en bikini, ett par solbrillor, en hatt till Micke och sååå. Dessutom beställde jag ett par stickade uggs i grått från ebay. Jag ÄLSKAR höstens mode! Alla dessa snygga koftor och härliga boots man får ha på sig. Älskar, älskar, älskar hösten. Köpte svarta skinnbrallor för nån dag sen också - jävar va snygg min garderob är nu!

Ps, ser ni mitt snygga iphone-skal på bilderna!? 79:90 på glitter!

(Nya bikinin från H&M-rean. En elin-bikini indeed!)

Bye for now.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Wohohooeeey! Happy kollikock!! Snygga käder, spec morgonrocken!

2011-08-15 @ 21:25:40
Postat av: Mamma

shoppar å shoppar!! Jag blir galen :)

Men skalet var fränt :) trodde först att du höll i en kassett... å kläderna var inte heller så tokig! Men du måste ju snart slå ut väggen i din garderob, kan ju omöjligt hinna använda allt du har....

Kram påre, ses ju snart å GRATTIS igen

2011-08-15 @ 22:19:29
Postat av: Ida

Skiiiit kul att få se vad du handlar! Älskar nattlinnet, morgonrocken, den vita stickade tröjan och kasettbandet!!

2011-08-15 @ 22:50:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Grattis i efterskott!!!

2011-08-16 @ 05:30:30
Postat av: Sabina

Jag som letat HUR länge som helst efter ett sånt där skal! :D

2011-08-17 @ 13:26:14
URL: http://sabinaenberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0