Flawless face.

Igår köpte jag "Cover all mix" från Make Up Store. Ni som vet hur den funkar vet också att det är den som gäller. Ingenting annat liksom. Sen att MUS har så snygga förpackningar är ju också ett plus. Och att det var 40% rabatt på just denna produkt som jag har tänkt köpa länge, var ju också ett plus.

Ps, jag ska fixa naglarna denna vecka so don't nag me! Ds.

Just nu sitter jag och avnjuter (nä, inte exakt, eftersom jag känner mig en aning stressad) en tallrik yoghurt med vattenmelon + banan till frukost. Gött. Och kaffe, såklart.

Tack mami and papi :)

Idag är det jobb 9:30-19:15, det vill säga öppning till stängning. Igen. Kör bah kör!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

hade inte jag jobbat i helgen så hade jag kommit och våldgästat dig :) Nu får det bli nästa helg :D

2011-08-18 @ 15:55:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0