efterlängtat samtal.

Imorse ställde jag klockan på sju, för att kunna ta en promenad ner till solariet and back. Men så blev det icke. Istället vaknade jag ten o'clock med en tjock hals och lite pannknack. Jaha, då var vi tillbaka på ruta ett igen.

Inatt ringde Micke (!) till mig! Han var helt lyrisk efter att ha sett Eminem uppträda. Jag är så glad för hans skull. Han älskar verkligen Eminem. Och jag är så glad för min skull - att han var tillräckligt berusad och uppspelt för att slösa 5kr/min på mig. Det var otroligt skönt att höra min älskades röst innan jag somnade. Fan, jag är alldeles för kär för mitt eget bästa.

Micke och eminem. Japp, eminem var med på
sjön den där sommardagen han också.

Igår var jag hundvakt till en liten nakenhund - Alaska! Vi åkte på upptäcksfärd och busade. Hon är verkligen en lugn hund. En bra hund. Ställer inte till några problem eller skäller vid dörren. Perfekt!


Nu ska jag käka frukost and get dressed. Jobb-söndag it is.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

aha, som Elza :) Fast hon har mer hår...

2011-08-21 @ 12:21:51

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0