effektivt elin!

Ibland (läs: väldigt ofta) underskattar jag min effektivitet. Idag börjar jag 12:15, och istället för att sova bort hela morgonen gick jag upp halv nio (skapligt "sent" ändå) för att hinna slänga in en maskin tvätt, vika ren tvätt, dammsuga, skura, hänga tvätt, diska, sminka mig, äta frukost och göra matlåda. Nu är det en timme kvar tills jag ska stå redo på jobbet för att göra kunderna snygga - och jag har hunnit med allt på listan! Jag har tammefan gjort skitmycket! ..för att vara jag. Tummen upp! Lika bra att passa på medan iprenen + kaloban gav mig styrka.



Ja, väldigt tråkig läsning för er - i know - men what to do liksom? Ännu har inget mer spännande hänt här hemma. Och sen är det ju alltid roligt att skriva att man varit hemmafruig och bra, när någon annan där ute precis klivit upp. SÅ ÄRE. Japp.

Jag är nöjd med min insats. Nu ska jag klä på mig. Och fixa håret.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0