dagens look.

Metallica tischan och skinnbrallorna.



Idag är jag nöjd med mitt smink. Fick ett rough av Kajsa igår, "Mission" från MUS, and i love it! Jag brukar i vanliga fall ha ett.. brunt (?) rough, men detta är knalligt rött! Ser super snyggt och frescht ut!

Ett litet tips är att avsluta dina sotiga ögon med roughen. Förstår ni? Alltså i slutet av det svarta så tar ni en tops med lite (i mitt fall idag) rött och tonar ut det svarta med. Hmm, svårare att förklara än vad jag hade tänkt. Anyways, det blir snyggt då! Tycker jag. Fin helhet.

Bilderna blev så ljusa så ni ser inte riktigt hur jag har målat mig idag. Synd för er.

Nu ska jag packa cykelkorgen inför dagens jobbpass! Stängning står på schemat, och efter det tar jag en after work-kaffe med Cassandra! Kul!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofia A

ÄLSKAR outfiten !!! :D Snyggo Elin ! Vi får försöka ses i veckan istället :)

2011-08-19 @ 19:16:50

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0