broken hearted girl.

Somnat. Vaknat. Somnat. Vaknat. Inatt har jag inte fått min skönhetssömn. Långt ifrån! Har sovit mycket oroligt och vaknat ett flertal gånger under natten. Jag saknar Micke. Mitt hjärta och min kropp skriker - nej, vrålar! - efter honom. Att han dessutom är utomlands gör det inte lättare.. eftersom det är så dyrt att prata i telefunken. Så vi får nöja oss med gamla hederliga textmeddelanden. Och det gör mig inte tillfredsställd. Inte på långa vägar. I miss him!


Igår kom jag hem strax innan 23. Jisses vilken trevlig kväll vi hade! Timmarna bara flög förbi! Och när man kommer hem så sent är det inte direkt så att man ställer sig och gör matlådor. Inte i detta hushåll iallafall. Så det är vad jag ska göra nu - matlådor.

God morgon!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0