"stylebytyra"

Det bästa med att komma hem efter jobbet är att kolla posten..
..och få se att man ÄNTLIGEN har fått sin vara! Woohoo!

Och vilket snyggt brev dessutom! stylebytyra PUNKT se

Jag har kletat på the lip balm på läpparna nu, och det sticker! Ska bli intressant att se om det verkligen blir någon förändring, eller om dom bara blir röda och på så sätt ser större ut. Jag återkommer med en rapport. Kanske en före och efterbild när jag har tid. Typ på onsdag?

Jag tänkte även skriva lite om håret jag satt in, eftersom en del av er är nyfikna. Men det får bli när jag har more time on my hands. Vill ju ta ordentliga bilder, förstår ni väl?! Onsdag it is.

Nu måste jag tillaga kycklingen som är tinad, så att jag har matlåda tills imorgon.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

onsdag?! långt dit ju

2011-04-04 @ 23:13:52
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0