"så låg, så opeppad"

Jag känner mig så sorgsen just nu. Gråtfärdig. Varför? Jag har ingen aning.

Just nu skulle jag vilja lägga mig i sängen och gråta. Gråta som jag aldrig har gjort förr. Varför? Jag har ingen aning. Kanske är det för att jag saknar Micke något fruktansvärt, trots att vi sågs för bara några timmar sen? Kanske inte. Kanske är det för att jag enbart körde 10 minuter på crossen, och känner mig misslyckad och ful? Kanske inte. I don't know!

Och det är känslan av ovisshet som gör mig ännu mer frustrerad. Att jag inte vet varför jag är 'ledsen'. Jag känner mig så låg, så opeppad. Och nej, jag ska inte ha mens. Så detta humör beror inte på pms.

Nej, jag har inte tid att gråta just nu. Måste sminka mig eftersom det är dags för jobb om ett tag. Pust, suck och stön.. vilken jävla måndag.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sheningans

I know the fe-e-e-e-e-ling! Kanske vårdepression? :O

2011-04-04 @ 14:45:53
URL: http://sheningans.blogg.se/
Postat av: johanna

Man måste vara låg ibland för att kunna vara glad ;)

2011-04-04 @ 17:38:47
URL: http://jhnn.blogg.se/
Postat av: Ida

Klart du kan gråta!! Jag kände så hela förra veckan och känner även så till och från nu. tror jag ska dra på en depp låt och grina lite, brukar alltid kännas bättre efteråt! testa vettja

2011-04-04 @ 23:09:21
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: M

Jag tror också på vårdepressioner.

Folk tror att höstdepressioner är vanligare men så är inte fallet.



Motion och mycket sömn brukar kunna lindra lite :)

2011-04-05 @ 13:45:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0