"Något som däremot är roligt"

Morsning korsning!

Just nu sitter jag med en mugg kaffe i ena handen och deklarationspappren i andra. Måste ändra lite eftersom det blivit lite fel med inkomsten. Sen måste jag ringa ett annat viktigt samtal också. Jippi, vilken rolig morgon! NOT.

Något som däremot är roligt, är när man får meddelanden som dessa:


(cencurerade namnet eftersom jag tycker det är taskit att "hänga ut" folk)


Nu ska jag göra mina tråkiga viktiga saker som ni inte vill höra om, sen hoppa upp på crosstrainern. Hörs efter det, peeps!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linamaria Hägelstam

Hehe! Ja men din blogg är grym babe! =)

2011-04-06 @ 12:53:25
URL: http://haegelstam.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0