"Kyrkråtta, here i come!"

Dagens fetto lunch och middag (all at once):
3st toast med skinka, ost, senap och tomat.
Och som pricken över i:et - ett stort glas o´boy!

Haha, så sjukt dålig jag är! Men så kan det gå när inte kylen är full.
På fredag är det löning, och då måste det handlas lite proviant.

Jag ska ju gadda mig för denna lönen.. så det kommer bli snålt med kulor.
Det jag däremot inte hade räknat med var att Micke fyller år denna månad också.
Jag är så sjukt dålig flickvän alltså! Haha, hade helt glömt det! Kyrkråtta, here i come!

Och no judges nu alltså - för jag kan faktiskt hela hans personnummer!
Hade bara inte tänkt till ordentligt.. eller skrivit något i min kalender.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0