" Ikväll blir det grillning"

Good morgning!
Varför slutade jag att äta havregrynsgröt? Det är ju dundergött ju!
Sitter med en skål brevid mig nu, och en mugg kaffe.

Ikväll blir det grillning
här hemma med snygga brudar! Vi kör en knytis. Om någon snygg tjej där ute in cyberspace vill komma så är det bara att droppa in efter klockan arton!

Snygg-micke och en mindre snygg elin som käkar grillat @ our terrace:


Nu ska jag sleva i mig gröten och hinka kaffet så att jag hinner städa undan här hemma innan jobbet. Börjar twelve o'clock today. Kanske hinner jag iväg till affärn' för att köpa marshaller också? Hmm, jag ska nog inte överskatta min effektivitet..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0