"Hörs imorgon!"

Good morning, peeps!
Sorry för dåligt bloggande, här kommer en resumé av helgen.

Fredag: Åkte, som ni redan vet, till stockholm med Micke. Vi shoppade lite smått och gott, käkade och fikade. Jag kom hem med två linnen, ett par shorts och två martiniglas. Fruktansvärt LITE shopping för att vara mig, men det var mysigt ändå. Micke on the other hand kom hem med dubbelt så mycket + en gitarr!

I bilen på väg hem lyssnade vi på gamla låtar och skrålade med för full hals! Vi bestämde utgång med Tobbe och Carro. Och hörrni, aldrig mer ska jag gå ut på en fredag! Jesus christ vilket skit!




Lördag: Lyckades vakna så sent som klockan 12, och kände att "shit, vi har sovit bort hela dagen!!", micke undrade om jag blivit en gammal kärring, så jag försökte varva ner. Play cool. Drog en frukost(!!) klockan 16 på Café Pazzo, följt av tacomiddag, födelsedagsfika hos svägerskan, och slutligen bio. Vi såg I AM NUMBER FOUR. Jävlar vilket bra rulle!

En lagom seg lördag blev det. Och idag är det söndag, dagen innan jobb och ensamhet. Micke ligger fortfarande och sover, och jag funderar på en promenad. Eller en sväng på crosstrainern. Eller inte ett jävla skit. We'll see.

Nu vet ni vad jag har haft för mig i helgen. Hörs imorgon! Tjing.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Tack för en trevlig helg! :) Kanske hinner klämma in en promenad i veckan! Puss

2011-04-04 @ 20:19:43
URL: http://mondoblog.se/Carolina
Postat av: Ammi

Fyfaan va snygga glas!! Vart köper man dom? :D och du, är de strumper eller benvärmare eller va är de du har på dig till dina strumpebyxor? :)

2011-04-05 @ 08:51:07
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: M

Glasen!!!

Vart kommer dom ifrån?

Jag tror jag är kär!

2011-04-05 @ 13:46:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0