"Grattis älskling!"

Hej och hå! Nu var det några dagar sen. igen.

Idag fyller min snyggare hälft år! Grattis älskling!
Tyvärr så är han in el stockholmia, eftersom han jobbar där.
Så vi firade lite lätt igår istället. Idag firar han tyngre skulle jag tro..
..med öl på uteservering och grabbiga kramar. Eller nåt i den stilen.


Började dagen med trimmer runt huset, och allt vad det heter.
Det blir mucho mucho fint! Eller iallafall mucho bättre!!

När jag står med krattan i högsta hugg säger Micke att han ska åka och köpa
"dricka och någonting gott". Detta kom underbaringen hem med:

Vattenmelon, jordgubbar, ananas, kex och dricka!
Helt underbart att kunna sitta ute på altanan och mysa sådär!

Framåt kvällningen åkte vi ner på stan och käkade på Helt Enkelt,
och därefter gick vi på bio - Red Ridning Hood. Very good movie!

Både jag och micke hade en otroligt bra söndag! Just as you know!
Grattis igen darling, på riktiga dagen! ♥ Love you!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Hälsa grattis =)

2011-04-26 @ 12:50:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0