"fylla på kaffemuggen och chillaxa lite"

God morgon! Jag vaknade med huvudvärk och ryggont. Typiskt. Dessutom kurrade min mage helt hysteriskt, så det var bara att skynda sig upp och make some breakfast!

Two eggs och ½ paket bacon fick det bli.

Nu ska jag fylla på kaffemuggen och chillaxa lite framför tvn.

Vilket skitväder det är ute, huuuuur disigt/dimmigt som helst! Eller brinner det hos grannarna? Fan, jag hade hoppats på ett soligt vårväder! Aja, det måste krattas anyways.

Efter helgens katastrofala bloggande var det inte många som tog sig tid att kika in här. Men igår vände det! Som sagt; roligt att man kan se sånt här! Burkar ni hålla koll på er statistik, eller bryr ni er inte ett smack?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0