"Folk tycker så jävla mycket"

"I stare at my reflection in the mirror..
why am i doing this to myself?
Losing my mind on a tiny error,
i nearly left the real me on the shelf."
Jessie J - Who you are

Allt det där snackat om att mycket vill ha mer.. det är helt klart sant. Folk säger att mina naglar är långa, jag vill ha längre. Folk tycker inte jag behöver löshår, jag vill ha mer. Folk tycker jag ska vara nöjd över hur jag ser ut, men jag vet att bra kan bli bättre. Folk tycker så jävla mycket. Mind your own business! Från tånaglarna till hårtopparna - allt kan bli bättre. Jag har mycket, men jag vill ha mer. Så mycket mer. Jag är bra, men kan bli bättre. Så mycket bättre. Know what i'm saying?


Just nu vill jag sova, och där är det ingen som säger emot. Hoppas jag.. jag slutar aldrig att förvånas vad folk har för åsikter. Eller vad folk är duktiga på att snacka skit, hitta på saker och göra en höna av en fjäder. Anyways.. GOOD NIGHT!

Jag just nu, osminkad och utmattad:

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Angelica

Förstår dig!

Men du är vacker, fortsätt så =)

2011-04-04 @ 22:36:49
URL: http://angenf.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0