"Ett gott skratt förlänger ju livet"

Idag blev det ingen som helst träning. Det kryper i kroppen!
Har stångtränat måndag, tisdag och onsdag.. så att sitta still idag känns väl sådär. Det känns lite tjockt faktiskt. Får trösta mig med att jag cyklade till och från jobbet, och att jag inte satt mer än 20 minuter på jobbet 9:30-18:00. Några kalorier måste jag ha blitt av med. Fy fan för mig.

Jag känner mig ledsen, och jag har ingen aning om varför.

Ingen städning blev det heller. Får göra det imorgon innan det är dags för pain hos Mr Wessling one o'clock. Efter min mardröm härom veckan är jag SKIT NERVÖS inför morgondagen. Håller tummarna och hoppas att jag inte går därifrån med stora röda rosor fulla armen.

Nu ska jag ta en dusch och hoppas på att min nedstämdhet försvinner.
Jag är inte säker på om Thomas var ironisk när han skrev detta:

"ställ dig framför spegeln, så går det över vännen!"

..eller så menar han att jag börjar asgarva och på så sätt blir på bättre humör?
Ett gott skratt förlänger ju livet, sägs det.

Good night.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0