"en bra deal"

Fick hem en fjäder-extension till håret för några veckor sedan, men gillade inte färgerna. Så nu slänger jag upp det på tradera! Helt ärligt tycker jag att det ser skit snyggt ut, men jag gillade helt enkelt inte dessa färger. Lägg ett bud if you like it! Jag ska nog spana efter andra färger, för detta är hot hot hot. Tycker iallasnyggafall JAG.


Eftersom den är helt oanvänd tyckte jag att 99pix var en bra deal.
Klicka HÄR så får du se hur man sätter fast den.


Klicka HÄR HÄR HÄR HÄR för att komma till auktionen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Emelie

Vart har du köpt/beställt dom från? vet inte hur länge jag letat efter sånna där :P

2011-04-15 @ 10:13:49
URL: http://emelieogren.devote.se
Postat av: sara

har letat som en galning efter fjäder extensions!! men inte den färgen snälla vart har du köpt de??

2011-04-21 @ 22:36:00

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0