"Dagens mindre smarta"

Sådär gott folk, äntligen hemma igen!

Mycket att göra på jobbet, och sen direkt upp till hemlingby för träning.
Ett par hundra kalorier har jag nog bränt idag vill jag lova! "OH HAPPY DAY"

Dagens smarta:
Överösa toalettstolen med cillit bang och klorin.
Dagens mindre smarta:
Knocka ett hörn på badrumsskåpsdörren..
..Hej blåöga! Fy, det gjorde riktigt ont.

Vill ni kanske veta dagens kostcirkel? Here it goes:
Frulle: Mugg kaffe + havregrynsgröt.
Mellis: Banana.
Lunch: Bulgur (i love bulgur! Mums!)
Poledance: Några godisar. Fan för dig Sofia!
Middag: Mugg kaffe + jordbubbar.

Så såg det ut för min del idag. Inte så jävla procko!
Någon som lyxat med pasta? HOSTtjockisHOST

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Bra frukost o lunch :) Men middan- några jordgubbar? Hur fasen håller du dej på benen? Ät människa! :)NU blev jag hungrig bara för det :P men jag har ju tokstädat hela kvällen åxå så nu tänker jag ta mej en redig portion flingor o yoghurt! Kram

2011-04-27 @ 22:44:21
Postat av: Sheningans

Håller du på å försöka svälta dig Elin? Du som var så betuttad i kvinnliga kurvor och hela paketet förut, och mer eller mindre klankade ner på "skinny girls".. Jag hänger inte riktigt med nu liksom! :o

2011-04-28 @ 10:23:37
URL: http://sheningans.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0