"close up på snippan"

Japp, jag var pepp på bloggen idag! Så här kommer bilder på hur mina köp sitter on my body. Rock my body. Trosorna får ni dock INGA bilder på. Haha, jag bjuder på mycket.. men ingen close up på snippan!


Jag är lite osäker på byxdressen.. vad tycker ni? Förutom den så ÄLSKAR jag de andra plaggen! Och hörrni, haha, jag fick en hatt på köpet eftersom jag handlade för över 300pix! Kanske hur ful som helst??

Någon som vill lägga ett bud? Haha. Helt klart fraktfritt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina - Olina

Åh vilken underbar kofta, vart har du köpt den?

2011-04-07 @ 18:39:00
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Joo spar byxdressen! Allt var supersnyggt. Eller njaa...hatten sisådääär då ;) Älskar koftan, fasen jag skulle köpt en jag med känner jag nu ;( Men du passar ju bäst i den med ditt svarta långa hår.

2011-04-07 @ 21:12:28
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: stina

jag gillar hatten! 1 krona! ;)

2011-04-08 @ 23:25:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0