"börja dansa igen"

Efter jobbet gick jag upp till Pole and Fitness Studio i hemlingby, för att surra lite med snygga sofia (än så länge... heeheeheee hahaha) och bli bjuckad på fettomat. Hon är alldeles för snäll på mig! ELLER så vill hon göda mig. Hmm. Hon övertalade mig allatjockafall att börja dansa igen, så om en vecka är det dags! Shit, det kommer bli så sjukt tungt.


Nu ska jag fortsätta kika på dom Desperata Hemmafruarna och efteråt blir det BB i sängen! Tomorrow ska jag ha ett litet möte med chefen, och sen är jag ledig fram till lördag! Slappt!

God natt.

Ps, flamingoglasen kommer från Lagerhaus!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0