"holy shit"

God kväll! Hela dagen har jag varit i studion, hur kul som helst! Började med att fotograferas i alla kläder som finns där. Hotpants, träningstop, hood, mössa, keps och linnen. Bilderna blev jätte bra! Jag är grymt nöjd. Hoppas att dom är lika fina på datorn också (när dom är störra liks..). Och efter bilderna var tagna så inväntade vi kvällens träningspass. Så nu är jag helt mör i kroppen. I love it!

Under dagen så ringde även mäklaren mig. "Går det bra att ha en visning imorgon kl 17-18?" HOLY SHIT, tänkte jag. Så nu ikväll innan jag lägger mig måste jag städa undan allt så att det bara är att dammsuga imorgon innan jobbet. "Fan va hon städer hela tiden" tänker ni kanske nu? Och ja, jag städar ofta och donar här hemma. Men nu är det en visning på vår lägenhet som ska säljas - så då måste det vara cleant på saker också, typ.

Well, lets get on with it! Ps, jag skulle verkligen vilja sova nu! Ds.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0