"Night"

Den här dagen har varit bra. Syrran och Nikki förgyllde definitivt min förmiddag!

Vi måste ses oftare! Här är glada Nikki på bild. Nellie var hemma på dagis. Miss her!

Nu har jag sagt god natt till Dirty Johäna som jag hade haft en kvällskonversation med, och min älskade älskade man Micke. Så det är väl dags att säga god natt till er alla också i guess. Imorgon är det tisdag som ni alla vet, och då ska jag blir skjuten 3 gånger av Pyret. Ni får se imorgon. NIGHT!

Pyret och Johanna (Tiger-Elin). Ingen som spottar i glaset här inte! Snygg-vänner!

Och här har vi en bild på snygg-mannen, och en på mig i TC-stugan:


GOOD NIGHT, igen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Pyret

Men kolla! Här är jag in o kikar för en gångsskull å då är jag mää, wwie vad kul! =) Puss o nyp

2010-09-15 @ 10:35:55

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0