"träningskläderna på"

Nu ringde Sofia, så det är dags för mig att klä på mig och dra iväg! Jag har träningskläderna på mig utifall det blir studion hela dagen lång. Såhär ser jag ut då:

Jag vill göra fler tatueringar! Eller åtminstone bygga på denna.. LOVE IT!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Malin

Hej, jag är väl medveten om att vi inte känner varandra men jag är syster till nina larsson. Jag har sett på hemsidor att ni fått in en ring med ett kors på glitter? En dubbelring med svarta pärlor i? Du har inte lust att lägga undan en sådan åt mej om jag ber syster springa in & köpa den när hon kan? Om ni har den i eran butik vill säga.

2010-09-21 @ 13:54:38
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Elins kollega

Hej Malin! ringen med ett kors är tyvärr slut, kan hända att det kommer in igen, väldigt poppis! håll utkik!

2010-09-22 @ 09:20:15
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0