"time for dinner"

Linkan, va söt du är! Men jag är rädd för att om vi två skulle umgås skulle jag klubba ner dig på en gång, skinnflå dig och sedan trä på ditt skinn utanpå mitt! För det är du som är snygg, sjukt snygg! Heheh.

På jöbbet gick det alla tiders. Har fått riktigt mycket nya smycken nu, så kom in och shoppa loss vettja! Efter jobbet sparkade jag igång mina apostlahästar och gick upp på söder för att hämta ut ett paket. Det var väskan från Asos, den i svart med nitar. Remember? Huuuur snygg soooom helst!! Bild kommer senare.

Och ni undrar säkert hur det gick på visningen idag? (eller kanske inte..) Det var fler än jag trodde som skulle komma idag. Och imorgon var det ännu fler. Både jag och Micke är superduper nöjda! Nu är det bara att hålla tummarna på att någon är intresserad, på riktigt.

Well, time for dinner!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0